PROMISIUNEA NOASTRA

ACTUALIZAREA CONSTANTA A PRODUSELOR SI OFERTELOR PENTRU SERVICII BAUTEK

Ne actualizam in mod constant gama de produse si servicii Bautek – atat din punct de vedere tehnic cat si al costurilor.

In stransa legatura cu furnizorii nostri interni si externi incercam sa oferim ultimele variante de produse lansate pe piata.
De asemenea, incercam sa identificam noi furnizori si produse care sa se integreze in gama noastra atat din punct de vedere al calitatii cat si a pretului de vanzare

OFERTARE SI CONSULTANTA IN ALEGEREA SOLUTIEI OPTIME

Promisunea noastra este sa raspundem la orice cerere de oferta pentru Servicii Bautek in termen de maxim 6 ore.

Ne alocam acest timp pentru a raspunde in mod documentat la cerintele clientilor nostri. Toate cererile primite sunt gestionate prin intermediul unui soft tip CRM (Customer Relationship Management), indiferent de modul in care ajung la noi – telefonic, mail, pagina Facebook, WhatsApp.

In functie de detaliile primite cautam solutia optima din punct de vedere tehnic si al costurilor

SERVICII BAUTEK IN 8 PASI SIMPLI

PASUL 1

MASURATORI

Masuratorile sunt efectuate de un departament de ingineri, aceste persoane vor fi implicate ulterior in proiectarea sistemelor si supravegherea etapelor de montaj

PASUL 2

IDENTIFICAREA SOLUTIILOR SI PROIECTAREA SISTEMELOR SI A PRODUSELOR

In urma discutiilor initiale, a masuratorilor la fata locului suntem in etapa de definitivare a ofertei. Comenzile sunt lansate in productie dupa stabilirea tuturor detaliilor de executie si aprobarea lor de catre beneficarul final. Fiecare cerere/oferta o evaluam individual in functie de cerinte.

PASUL 3

CORELAREA SOLUTIILOR CU BUGETELE ALOCATE – FINANTAREA ACHIZITIILOR

Un aspect important este bugetul alocat de catre fiecare client in parte si a provocarii de multe ori de a ne incadra in aceste bugete. Atat cat ne este permis din punct de vedere tehnic incercam sa ne incadram in costurile comunicate de clientii nostrii. Primul lucru de care tinem cont este ca solutia sa fie viabila din punct de vedere tehnic. Finantarea oricarei achizitii este importanta atat pentru noi cat si pentru clientii nostrii – in aceasta idee remuneram eforturile de lichiditate ale clientilor si bonificam suplimentar acest lucru.

PASUL 4

LIVRARE – SERVICII BAUTEK

 

Livrarea si transportul produselor cad in sarcina noastra si fac parte integranta din oferta agreata. Putem sustine livrarea produselor pe intreg teritoriul tarii cat si in afara tarii. Livrarile le facem atat cu intern cat si externalizate.

PASUL 5

MONTAJ SI PUNEREA IN FUNCTIUNE

Montajul (exemple de montaje aici) este intotdeauna realizat de o echipa de montatori agreata Bautek. In acest fel ne asiguram de calitatea montajului si de faptul ca montajul este facut conform procedurilor tehnice.

PASUL 6

MENTENANTA SERVICII BAUTEK

Produsele de utilizare intensa necesita operatiuni periodice de intretinere si de verificare a parametrilor de functionare. In functie de fiecare sistem in parte recomandam o perioada de verificare/intretinere a produselor si sistemelor montate

PASUL 7

SERVICE IN GARANTIE

Produsele si serviciile noastre beneficiaza de minim 2 ani de garantie. In tot acest tip Departamentul Tehnic raspunde solicitarilor ce apar in perioada de functionare a produselor si sistemelor montate. Termenele de interventie sunt supravegheate constant

PASUL 8

SERVICE POSTGARANTIE

Urmarim buna functionare a produselor noastre pe toata durata lor normata de viata. Acest lucru inseamna ca punem la dispozitia Dumneavoastra atat piese de schimb pentru produsele instalate cat si serviciile aferente de reparatii si dupa finalizarea perioadei de garantie

Dorești o ofertă personalizată pentru Servicii Bautek?

0747 299 383

Sună acum!